هل هذه الصوره مقصوده نشرها ؟

• بادئ الموضوع عضو محذوف 355
  • تاريخ البدء
ع

عضو محذوف 355

Guest
من حديث اللواء سمير فرج مع عمر اديب لفت انتباهي هذه الصوره وطريقه نظرته للمصور هل هي مقصود نشرها الآن وهل يعد من المصادر الموثوقةScreenshot_2021-05-30-06-02-07-21.jpg

ع

عضو محذوف 355

Guest
مصر لا تملك الباتريوت !
انا لا اعلم لانه لم يظهر سابقا الا صوره واحده الردار الخاص به فقط بمصر أثناء مناورات النجم الساطع ولكن ايه الي يخلي لواء بالجيش يصرح بذلك علي التلفزيون الا وأنه يعلم بوجوده

ع

عضو محذوف 355

Guest
ما احنا قلناها وما خفى كان اعظم بس الناس بتزعل
لا اخي ده موضوع مهم جدا علي فكره يا اما غلطه منه وذلك لأنه لم يذكر الكويت وقطر ودول اخري بولندا وخلافه يا اما هو موجود ونشر المعلومه لتاكيده

لا اخي ده موضوع مهم جدا علي فكره يا اما غلطه منه وذلك لأنه لم يذكر الكويت وقطر ودول اخري بولندا وخلافه يا اما هو موجود ونشر المعلومه لتاكيده
غلط منة

ع

عضو محذوف 355

Guest
ارجو غلق الموضوع بعد التأكد من معلومه الصوره أنا كنت أعتقد أنه موجود فقط ولكن لم يتم ذكر الأمر في أي مناسبه أو حتي مصدر رسمي عن التعاقد أو الاستلام

Golden Fingers

مشرف عام
طاقم الإدارة
مشرف عام
رأيت الصوره و إستغربت جدا الحقيقه .... لأن ببحث بسيط على الانترنت تتأكد من عدم وجود الباتريوت في مصر .....!

Golden Fingers

مشرف عام
طاقم الإدارة
مشرف عام
ارجو غلق الموضوع بعد التأكد من معلومه الصوره أنا كنت أعتقد أنه موجود فقط ولكن لم يتم ذكر الأمر في أي مناسبه أو حتي مصدر رسمي عن التعاقد أو الاستلام

لا مشكله اخي الكريم
هو قسم سؤال و جواب

ANGMAR

مشرف عام
طاقم الإدارة
مشرف عام
هوا الحقيقة الخوابير الاستراتيجين متاخدوش منهم معلومة
في مرة كان مستضيفين مدير الكلية البحرية الاسبق عن موضوع الجويند وقال تصريح غريب ان رادار الجويند رادار رقمي ثابت مش بيلف زي ردارات زمان !
وانا شخصيا متبع قاعدة ان السلاح اللي مظهرش يبقى مش موجود

وانا شخصيا متبع قاعدة ان السلاح اللي مظهرش يبقى مش موجود

هذه القاعدة تم اثبات عدم صحتها اكثر من مرة مثل البوك و المي-24 والمج-29 ...............وزمان السام-6

ANGMAR

مشرف عام
طاقم الإدارة
مشرف عام
هذه القاعدة تم اثبات عدم صحتها اكثر من مرة مثل البوك و المي-24 والمج-29 ...............وزمان السام-6
معاك بس اهم ظهرو
اقعد اوجع دماغي ليه بحاجة ملهاش مصادر معتبرة على الانترنت ولم تظهر في تمارين ومناورات

hossam_kng

Dead Shot
تمام يا جوكر طيب s300 عندك شك انه موجود فى مصر طيب وماظهرش لحد دلوقتى ليه ؟

مصر لا تمتلك الباترويت
وصور الباترويت اللي ظهر فيها العقيد (احمد علي) اول متحدث باسم القوات المسلحه كانت في مناورات النجم الساطع والمنظومات كانت امريكيه

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 1, الاعضاء: 0,الزوار: 1)

أعلى