المواجهات العسكرية بين التحالف العربي والمليشيات الحوثية

ع

عضو محذوف 355

Guest
ليس دورنا السخرية من الاسلحة ولا القوات السعودية.

احنا وهما واحد و ده يعتبر هجوم علينا كلنا كمسلمين.

حتي لو هما بيسخروا مننا او بينتقدونا انما مش لازم ابدا غير نقف بجوارهم و نحزن لما اصابهم و نحاول ننصحهم للافضل
وانا غيرت المسمي ليا هنا عشان يبقي المعرف واحد فقط لإيضاح الأمر وان شاء الله اليوم سوف يبدا الهجوم علي كل من سولت له نفسه ويفتكر أنه كبير سواء كان ثقل سياسي وعسكري او شئ آخر لأن الايام أثبتت أن يوجد مماليك من ورق لا نفع منها ولا اي شي يذكر
علي مقوله الاخ كاهن حرب تحالفات كتير جدا عملتها وفي الاخر كله فركش

ع

عضو محذوف 355

Guest
من لا يعرف ماذا حدث باتفاق عمان بين أمريكا والحوثي ومسؤولين من إيران يبقي وأهم ولا يعرف شي واكبر دليل انسحاب الامارات من حرب اليمن

Falcon8

خبراء المنتدى
من لا يعرف ماذا حدث باتفاق عمان بين أمريكا والحوثي ومسؤولين من إيران يبقي وأهم ولا يعرف شي واكبر دليل انسحاب الامارات من حرب اليمن
ايه علاقته بالموضوع؟؟

• اعجاب
التفاعلات: F22

Falcon8

خبراء المنتدى
حضرتك ممكن متكونش تعرفني أنا لما القي الحربايه بتغير جلدها واسكت لإهانة بلدي لازم أنا كمان اغير جلدي واهجم وبقوه محدش احسن من حد بل كنا نقف بجوارهم أكثر من مره وبعدين دي عاده فيهم زي سنه ٢٠١٦ الي ٢٠١٧ كده والي كان بيحصل من في هذا المجال المشكله ان فضايحهم كتير جدا وصدقني معايا صور وفيديوهات كثيره لاستهداف اطفال ومدنيين في اليمن زي ما هو خايف علي شعبه يخاف علي شعب غيره بس مبرضاش انشورها لأن بها مجازر وايضا صور انسانيه كتير من جوع وفقر ومرض من قله الموارد فمحدش يزايد عليا لان عندي كل ما يؤرقهم في أفكارهم أنا مش بقول الكلام ده عشان أريد شئ أو حتي خايف من أحد أنا منتظر حين الأمور تصل إلي زروتها وان شاء الله بعد توفيق ربنا هيجدو مني ما لا يحمد عقباه أحد اي كان مين
#قاهر العربجيه
منطقك خاطيء.

المسلمون أبقي لبعضهم البعض من أفعال أو أقوال صبيانية.
وحينما تدق ساعة الحقيقة سيوحدنا الإسلام و سنقف كتف بكتف.

والي حين ذلك نحن معهم و لهم .. حتي ولو بغوا علينا قولا أو عملا.

فالحكام زائلون و الشعوب باقية

وهذه هي المصلحة الكبري.

إحترامي

ع

عضو محذوف 355

Guest
منطقك خاطيء.

المسلمون أبقي لبعضهم البعض من أفعال أو أقوال صبيانية.
وحينما تدق ساعة الحقيقة سيوحدنا الإسلام و سنقف كتف بكتف.

والي حين ذلك نحن معهم و لهم .. حتي ولو بغوا علينا قولا أو عملا.

فالحكام زائلون و الشعوب باقية

وهذه هي المصلحة الكبري.

إحترامي
أنا معاك أنا لا اتكلم عن ملوك أو رؤساء أنا اتكلم بالجميع والي انا شايفه ولو لقيت حد يوجد المسلمين علي رايه واحده هكون معاه وانا مغمض الوضع الحالي لا مجال العواطف أو المجاملات من يقف معك تفديه بروحك أما من يتلون كالحرباء اقتله قبل طعنك غدر ده مبدأ الوجود المسلمين منتشرين في قاع الارض وليس حكرا علي دوله واحده او عده دول

هذه المرة ايضا لم يعلن التحالف عن عملية تصدي للدرونات!!

محمد

طاقم الإدارة
مشرف عام
السؤال الذي لم اجد له اجابة حتي الان كيف تمكن الايرانيين من ادخال هذه الكمية من الصواريخ و المسيرات لليمن ؟؟؟؟؟؟؟

y.m.a.i

Archaeologist
السؤال الذي لم اجد له اجابة حتي الان كيف تمكن الايرانيين من ادخال هذه الكمية من الصواريخ و المسيرات لليمن ؟؟؟؟؟؟؟
وايه اللي هيمنع دخولها؟

محمد

طاقم الإدارة
مشرف عام
وايه اللي هيمنع دخولها؟
حسب معلوماتي ان المناطق الجنوبية لن يسمحوا بمرورها و منطقة باب المندب مراقبة

ع

عضو محذوف 355

Guest
الايام القادمه ستبدأ محادثات مع إيران لاتفاق نووي جديد بشروط ايرانيه ورفع العقوبات ورد الأموال المجمده قبل الاتفاق المهم بقي عشان نبقي نعرف مين الي بيهبد صح اين راي السياسيين السعوديين أن أي اتفاق مع إيران لا بد من وجود السعوديه بالاتفاق مع أن الاجتماع لا يميل الي السعوديه خالص

محمد

طاقم الإدارة
مشرف عام
يقال ان الايرانيين يملكون مخازن سلاح موزعة في عدة بلدان افريقية و منها الي السواحل اليمينة

يقال ان الايرانيين يملكون مخازن سلاح موزعة في عدة بلدان افريقية و منها الي السواحل اليمينة

اكيد فيه خبراء ايرانيين في صنعاء لتجميع الصواريخ والدرونات واطلاقها

ع

عضو محذوف 355

Guest
ستخرج السعوديه ويولون الدبر وتكتفي بالمرتزقه اليمنيه لحمايه حدودها بقرار من الامم المتحده غصب عنها بقرار من الامم المتحده وقوات دوليه السعوديه سلمت العراق وسوريا واليمن علي طبق من دهب الي القوي الدوليه وإيران فشلت بجميع الملفات التي تعمل بها

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 2, الاعضاء: 0,الزوار: 2)

أعلى