صفقات السعوديه

• بادئ الموضوع عضو محذوف 355
  • تاريخ البدء
ع

عضو محذوف 355

Guest
هل ظهر اي قطعه أو حتي أي سلاح تعاقدت عليه من امريكا بصفقه ٢٠١٧ حتي الان أم صفقه ١١٠ مليار دولار كانت ضريبه حمايه

هل ظهر اي قطعه أو حتي أي سلاح تعاقدت عليه من امريكا بصفقه ٢٠١٧ حتي الان أم صفقه ١١٠ مليار دولار كانت ضريبه حمايه

من اين جئت بهذه الارقام اولا حتي نعرف عن ماذا نتحدث؟

ع

عضو محذوف 355

Guest
من اين جئت بهذه الارقام اولا حتي نعرف عن ماذا نتحدث؟
عندك اضافه اتفضل جاوب أنا في القسم الصح ده سؤال عندك بينه أظهر قطعه واحده او حتي أي شئ غير ذلك أنا بسال اتفضل جاوب بدل كلام حكي فاضي

عندك اضافه اتفضل جاوب أنا في القسم الصح ده سؤال عندك بينه أظهر قطعه واحده او حتي أي شئ غير ذلك أنا بسال اتفضل جاوب بدل كلام حكي فاضي

يا رجل لا تصدق كل ما تقرا.... نصيحة... السعودية عندها سلاح جو ودفاع جوي مش موجود عن دول نووية بدك يكون هذا ببلاش... ومع هذا اقول لك هذه الارقام والافكار هي مجرد حملات علي المملكة من قبل اتباع ايران والاخوان

ع

عضو محذوف 355

Guest
يا رجل لا تصدق كل ما تقرا.... نصيحة... السعودية عندها سلاح جو ودفاع جوي مش موجود عن دول نووية بدك يكون هذا ببلاش... ومع هذا اقول لك هذه الارقام والافكار هي مجرد حملات علي المملكة من قبل اتباع ايران والاخوان
إيران وإخوان سيبك من دول كلهم انا مليش دعوه بيهم
أنا بكلمك عن الواقع جبلي صفقه واحده تمت من ١١٠ مليار تم استلامها حتي الان من ٢٠١٧

إيران وإخوان سيبك من دول كلهم انا مليش دعوه بيهم
أنا بكلمك عن الواقع جبلي صفقه واحده تمت من ١١٠ مليار تم استلامها حتي الان من ٢٠١٧

جبلي صورة عن شيك سند صرف ١١٠ مليار الاول موقعه من وزير الماليه السعودي...طيب ليش ما يكون ١٠٠ مليار؟؟ كيف حددت انهم ١١٠ مليار؟؟ وهل تعتقد انه عند عقد صفقة او تفاهم معين يتم الدفع والاستلام بسنة او سنتين.. يا رجل المقاَل بيَخذ ٦ اشهر ليخلص فيلا صغيرة

ع

عضو محذوف 355

Guest
جبلي صورة عن شيك سند صرف ١١٠ مليار الاول موقعه من وزير الماليه السعودي...طيب ليش ما يكون ١٠٠ مليار؟؟ كيف حددت انهم ١١٠ مليار؟؟ وهل تعتقد انه عند عقد صفقة او تفاهم معين يتم الدفع والاستلام بسنة او سنتين.. يا رجل المقاَل بيَخذ ٦ اشهر ليخلص فيلا صغيرة
والله ده كلامهم مش كلامي

@BERKUT_SU

شكرا اخي لمشاركاتك, بس اقترح عليك ان تنسحب بهدوء. الموضوع هذا لا يستاهل وقتك

ع

عضو محذوف 355

Guest
ولو ! العين ما تعلى على الحاجب.

مستحيل اسمح لنفسي او اي شخص ان يتحدث و انت موجود. نورنا بارك الله فيك 😂
منا مش لاقي ليكم دليل لصفقه واحده غير الصوره دي فقطimages (12).jpegيعني لو فيه حرب علي السعوديه هتوريهم الصوره دي هيخافو😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

ع

عضو محذوف 355

Guest
الي يتكلم بصوره أو حتي صفقه بانت صور ليها بدل الكلام وخلاص ده علي كده قطر أقل مساحه وعدد سكان بس عامله صفقات زي الفل

SPQR

عضو مميز

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 1, الاعضاء: 0,الزوار: 1)

أعلى