توقف حركة الملاحة في قناة السويس بسبب حادثة

أنا مش عارف انتو شاغلين نفسكم بيهم ليه الحدث كبير جدا لدرجه ان معظم شركات الإنقاذ أثبتت أن الموضوع هيستغرق اسابيع وربما شهر او اكثر حتي تفرغ الحموله ولكن احنا ب٦ ايام ورجعت الملاحه بالقناه زي يوم التأميم عشان كده انو لازم تفرحوا اقسم بالله الساعه ٦/٣٠ كانت اول سفينه تدخل المجري الملاحي من بورسعيد وايضا من البحيرات ليلا احنا جباره الصعاب لو تشوفو استقبال الأبطال هنا بالبحيرات كان مهول جدا من حق كل مصري أن يفتخر بالحدث
الرئيس هيكرمهم بكره وهيرو ح قناه السويس

أنا مش عارف انتو شاغلين نفسكم بيهم ليه الحدث كبير جدا لدرجه ان معظم شركات الإنقاذ أثبتت أن الموضوع هيستغرق اسابيع وربما شهر او اكثر حتي تفرغ الحموله ولكن احنا ب٦ ايام ورجعت الملاحه بالقناه زي يوم التأميم عشان كده انو لازم تفرحوا اقسم بالله الساعه ٦/٣٠ كانت اول سفينه تدخل المجري الملاحي من بورسعيد وايضا من البحيرات ليلا احنا جباره الصعاب لو تشوفو استقبال الأبطال هنا بالبحيرات كان مهول جدا من حق كل مصري أن يفتخر بالحدث

يا باشا حصلنا الفخر ومستمر ولن يتوقف ..

ولا يمكن أي مصري يهتم بالذباب اللي بيحاول ينغص فرحتنا .. كما يحاولون دائما ..

ولكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

هناك فرق ..

بين ذباب المنتديات اللي ملوش وزن والطن منه ب جنيه ..

وبين ان قناة رسمية محسوبة على الدولة تطلع تقرير زي ده ..

لازم تفرق يا بيه ودي لازملها وقفة رسمي

ع

عضو محذوف 355

Guest
المصريون لا يكلون أو يملون أو حتي يلتفتون الكلي الشاورما وجيوش العالم تحميهم الوضع الان بالقناه مستمر بالساعات الليل حتي يامؤمن القمر بدر ويضي القناه بصوره جميله

مارشـال

خبراء المنتدى
كلام سليم .............. انا كنت اتخيل انه ممكن يكون حادث متعمد وليس عرضي نظرا لتداعياته السيئة جدا .............. هل تم التحقيق بالحادث عن سبب الجنوح ؟؟
للاّن لم اقرأ اجابة رسمية

echo11

الادارة
طاقم الإدارة
Egypt's President has just arrived in Ismailia city to inspect the #Suez Canal Authority and follow up on the resumption of navigation through the canal.

• اعجاب
التفاعلات: SPQR
بث مباشر تسجيلي لعمليات التعويم المصريه

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 1, الاعضاء: 0,الزوار: 1)

أعلى