حصري تأكيد العقد الإضافي للعدد ٢ فريم مصري من ايطاليا

• بادئ الموضوع عضو محذوف 355
  • تاريخ البدء

(J O K E R)

عضو مميز
هذا جدول من الشركه نفسها وليس شغل هواه مثل هذه الرسم لمخطط الشركه أيضا
مشاهدة المرفق 12873
مذكور فريم رقم 4 لمصر وفريم رقم 5 لمصر؟ بس فين رقم 3؟مصر استلمت 2 فريم المفروض رقم 1 و2 فين 3؟!وده معناه حسب التواريخ ان ماشاء الله مش قبل 2026 عما توصل الفرقاطتين ده لو كان فيه فعلا

MaD

عضو مميز
العقد الاندونيسي به مشاكل أيضا حتي الان خاص بالتمويل ولم يدخل حيز التنفيذ

مذكور فريم رقم 4 لمصر وفريم رقم 5 لمصر؟ بس فين رقم 3؟مصر استلمت 2 فريم المفروض رقم 1 و2 فين 3؟!وده معناه حسب التواريخ ان ماشاء الله مش قبل 2026 عما توصل الفرقاطتين ده لو كان فيه فعلا

كدة معناه أن العقد لم يدخل حيز التنفيذ لكنه موجود

طبيعي اي صفقه عسكريه تكون سياسيه ايضا.. يعني مش معقول دولتين بينهم مشاكل سياسيه وتوافق علي بيع سلاح ليك دائما السلاح مرتبط بالسياسه
بس كده يبقى اسمها رشوه سياسية مقابل إسكات الطليان عن قضية ريجيني

مفيش مشكله أنا عمري ما كنت خبير بس ميجيش واحد يستظرف زيك انت وهو ويقول مفيش صفقه مع أن الشركه نفسها منفتش الصفقه بلاش كل واحد يعري علي الفاضي أنا متكلمتش علي مواصفات فنيه أنا بتكلم علي صفقه حصلت
انا مليش اى مشاركات فى الموضوع ولم انفى او اكد شى ولا لم يحدث منى مايستدعى ان تصفنى بالاستزاراف وانا اعلم ان اخبارك معظمها صحيحه ولديك مصادرك ولكن دودك فيها استعلاء وغرور شديد

ع

عضو محذوف 355

Guest
انا مليش اى مشاركات فى الموضوع ولم انفى او اكد شى ولا لم يحدث منى مايستدعى ان تصفنى بالاستزاراف وانا اعلم ان اخبارك معظمها صحيحه ولديك مصادرك ولكن دودك فيها استعلاء وغرور شديد
ابدأ والله عمري ما كانت مغرور أو استعلاء علي أحد كلنا عبيد الله وحده ولا اقصد أبدا أن اضايق حد أنا بزعل بس اني عايز الاخوه هنا وزوار منتدانا أن أدخل الفرحه لهم بمصادر بالفعل احاول أن افعل ما بوسعي لجلب مصادر بالصفقات الجديده والله اخي يوجد اشياء أعلنها بدون مصادر ولكن المصداقيه بالخبر سواء صحف أو ملفات أو صور منشوره افضل وانا اسف لحضرتك لو أسأت بالكلام

ابدأ والله عمري ما كانت مغرور أو استعلاء علي أحد كلنا عبيد الله وحده ولا اقصد أبدا أن اضايق حد أنا بزعل بس اني عايز الاخوه هنا وزوار منتدانا أن أدخل الفرحه لهم بمصادر بالفعل احاول أن افعل ما بوسعي لجلب مصادر بالصفقات الجديده والله اخي يوجد اشياء أعلنها بدون مصادر ولكن المصداقيه بالخبر سواء صحف أو ملفات أو صور منشوره افضل وانا اسف لحضرتك لو أسأت بالكلام
العفو ياخى انا الى اسف ليك وربنا يرزقك من فضله والى تقدم وتحمل لنا البشرى دائما

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 1, الاعضاء: 0,الزوار: 1)

أعلى