متجدد متابعة تطورات سد النهضة الأثيوبي

و الله قرأت المقال بس محبتش انشر تفاصيل غسيلنا اللي مش نظيف و افكر الناس ازاي تم الإفراج عن ابن محمد سلطان و سافر أمريكا و طلع للشعب كله لسانه ووقف ترامب يتباهي قدام شعبه بقوتهم و سلملي علي القضاء المستقل.

وعموما كلها أسابيع و هيظهر الموضوع و أفكرك إن هيتم تنفيذ مطالبهم و لن يتم تنفيذ احكام الاعدام علي القيادات الاخوانية.
يعنى هتكون اول دخله ليا ...اولا انا اسمى احمد هكون عضو معاك ارجو انى مكنشى تقيل عليكم
..هوه ببساطه ان المجله الرئيسيه كتبه كلام والروس وخدين منه الى على دمغهم بس ...بس الصحيفه كتبت ان لما عباس كامل راح امريكا اعضاء من الكونجرس فتحو معاه ملف حقوق الانسان وكان الملف مقدم من الجمعيه الى عملها محمد سلطان والاعضاء الكونجرس الاربعه بس عباس كامل عمل مفاجئه وهى ان ترامب موقع على ان محمد سلطان ارهابى ووخده من مصر على اساس كده فنصدم كل الموجودين وغضو بصرهم عن الموضوع .والموضوع خلص ...احنا كنا فكرين السيسى عيل اداهم محمد سلطان كده بس السيسى اتضح انه مش سهل بل ثعلب مكار ...والموضوع اتقفل مقابل ان مصر مش هتطلب من محمد سلطان الحبس انا هسكنت وانت تسكت وهاكذا انتصر السيسى

ع

عضو محذوف 355

Guest
مش لاقي ايموشن اكتر من ده 😂😂
دي كارثة يباشا
تنين اي بس ده محصلش كتكوت
انت شايف انها كتكوت ده حقك إنما أنا اراها تنين بما ستحمله وكل واحد بالي يعرفه يا يا صديقي وبعدين انت فاكر أنها لوحدها يعني هتخش اسمحلي أنا بقي بالاموشن للضحك🤭🤭🤭😂😂😂😂😂😂

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
ع

عضو محذوف 355

Guest
و الله قرأت المقال بس محبتش انشر تفاصيل غسيلنا اللي مش نظيف و افكر الناس ازاي تم الإفراج عن ابن محمد سلطان و سافر أمريكا و طلع للشعب كله لسانه ووقف ترامب يتباهي قدام شعبه بقوتهم و سلملي علي القضاء المستقل.

وعموما كلها أسابيع و هيظهر الموضوع و أفكرك إن هيتم تنفيذ مطالبهم و لن يتم تنفيذ احكام الاعدام علي القيادات الاخوانية.
طب مهو اتنفذ حكم المؤبد فعلا علي ٩ قيادات

انت شايف انها تكون ده حقك إنما أنا اراها تنين بما ستحمله وكل واحد بالي يعرفه يا يا صديقي وبعدين انت فاكر أنها لوحدها يعني هتخش اسمحلي أنا بقي بالاموشن للضحك🤭🤭🤭😂😂😂😂😂😂
لو تطورت تقدر تشيل صاروخ باليستي ALBM مداة 3000 كم

ع

عضو محذوف 355

Guest

ايه رايك في العقوبات وقطع المعونه

ARX160

إ بـن مـهـد الـحـضـارات
مشرف عام
الناس فاكره هتروح لوحدها صراحه المجال العسكري انضرب خالص
فعلاً المجال العسكري انضرب خالص لما تفكر انك تقدر تعمل إعادة هيكلة وتسليح لقاذفة خرجت من الخدمة العسكرية من عقود وليس من سنة او اتنين
ومكانوش كمان في مخازن او دشم حتي
لا دول كانو متخزنيين في الصحراء منذ عشرات السنين

ع

عضو محذوف 355

Guest
فعلاً المجال العسكري انضرب خالص لما تفكر انك تقدر تعمل إعادة هيكلة وتسليح لقاذفة خرجت من الخدمة العسكرية من عقود وليس من سنة او اتنين
انت شوفت كلهم متخزنين في الصحراء ولا اثنين فقط الي صورتها موجوده هل تعلم اين هي الباقي وطريقه تخزينها ام كلام وخلاص ومتي خرجت من الخدمه هي مخزنه من ٢٠١٠ اخر قطعه تم تخزينها وممكن بسهوله ترجع الخدمه بس حضرتك تعرف الفرق بين مخزنه أو اخراج من الخدمه وتفكيكها

ع

عضو محذوف 355

Guest
وحاجه تانيه أنا لا بحب الهبد أو حد يعمل ناصح عليا لما بغلط بقول علي غلطي عادي او اي حاجه ممكن تكون خطأ مني لاكن الكلام لا بد من أن يكون موزون فيه فرق انك متابع من سنه او سنتين او أن تأخذ هذا المجال علي درايه ومعرفه تحياتي لك

Brightsky

Kein Meister ist vom Himmel gefallen
طاقم الإدارة
مشرف عام

Brightsky

Kein Meister ist vom Himmel gefallen
طاقم الإدارة
مشرف عام
النمسا حاليا الحزب هناك قومي وعملوا حظر لاخوان وأصدقاء جدا لمصر

ده حقيقي ، و انت في حاجة لدعم اوروبي في قضية مصيرية مثل سد النهضة ، الاوروبين لو ايدوا مصر بشكل كبير سيكون عامل ضغط كبير علي الامريكان لاظهار تأيد اكبر خصوصا انهم سيتركوا منطقة الشرق الاوسط المهمة جدا لاوروبا و حديقتها الخلفية لذلك لن يتركوا المنطقة و يتعندوا ضد حليف مهم للأوروبيين يعتمدوا عليه لاستقرار المنطقة مثل مصر ، اذا الاوروبين و الامريكان دعموا مصر انتهي الموضوع لصالحك

OSORIS

عضو مميز
قلنا التأخير و الخوف و التردد يضيع مليون بلد

بوليتيكو مين بس 😁😁

رويترز بقت مصادرها عجيبه

OSORIS

عضو مميز
النمسا: على إثيوبيا ألا تلعب بالنار.. وخلافات سد النهضة قد تقود لما لا يحمد عقباه

الحكومة النمساوية اليمينية الحالية حكومه صديقه لمصر

كانت لهم عملية تنظيف استهدفت جمعيات الإخوان وبعض قياداتهم في فيينا سموها بعملية الأقصر...الاتراك كانوا بيلطموا وقتها

الاعضاء الذين يشاهدون الموضوع (المجموع: 12, الاعضاء: 0,الزوار: 12)

أعلى